Την ημέρα της εθνικής μας εορτής ένα θέμα κακοποίησης μεταδόθηκε ευρέως από τα ΜΜΕ στον ελληνικό λαό, μέσω καναλιών, ραδιοφώνου και ίντερνετ.
Πρόκειται για το γνωστό θέμα κακοποίησης σκύλου εκ δύο τινών ομοειδών μας όντων, φερόντων στρατιωτική στολή.
Το βίντεο είχε αναρτηθεί στο διαδίκτυο μήνες πριν αλλά τα ΜΜΕ διάλεξαν την 25η Μαρτίου 2018 για να το μεταδώσουν μαζικά στο πλήθος. Η φρασεολογία των μεταδοτών της είδησης ήταν ανάλογη ενός βασανισμού/βιασμού.
Αποτέλεσμα του μαζικού «ντου» της είδησης στα μυαλά των πολιτών ήταν η προσβολή των φιλοζωικών τους αισθημάτων και, μέσω αυτής, ο ξεσηκωμός πλήθους κόσμου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η πληθώρα των σχολίων που αποτυπώθηκαν για το εν λόγω θέμα αφορούσε σε ύβρεις και κατάρες για τους δύο ένστολους οι οποίοι εν κατακλείδι κατήντησαν θύματα της κραταιάς προπαγάνδας.
Γιατί μιλώ για προπαγάνδα; Ιδού η μεγάλη εικόνα: 25η Μαρτίου κάθε έτους: Επίσημη μέρα τιμής προς τους προγόνους που έχυσαν το αίμα τους για την Ελεύθερη Ελλάδα.
Ξαφνικά: Δυο ένστολοι κακοποιούν ένα σκύλο.
Καταλήγει λοιπόν πλήθος Ελλήνων, αντί να τιμά τους προγόνους και να διερωτηθεί για τη σημερινή του κατάσταση και του τι πρέπει να γίνει από τούδε και εφ’εξής στην Ελλάδα μας για την Ελλάδα μας, να εκφράζει μίσος για δύο ένστολους... υπηρέτες της Ελλάδος μας.
Αντί λοιπόν να τιμούμε τον ελληνικό στρατό, φτάσαμε να τον κατηγορούμε τεχνηέντως, ενδόμυχα, ύπουλα, άθελα.
Μα όχι, θα μου πείτε, δεν είναι έτσι. Είμεθα φιλόζωοι και αυτό επιδείξαμε.
Το μεγάλο τεστ ήρθε άμεσα. Δύο μέρες μετά παρουσιάστηκε περιστατικό κακοποίησης εν είδει σουβλίσματος γάτας υπό ενηλίκου ανδρός σε νησί της χώρας. Ουδείς ησχολήθη.
Λίγες μέρες μετά ξανά. Δηλητηριασμός αδέσποτων σκύλων στον Ταΰγετο χάριν εκδίκησης για παλιότερα περιστατικά κατά ανθρώπων. Ουδείς ησχολήθη.
Προς τι κύριοι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός; Τα δύο παιδιά πριν να κριθούν σε δίκαιη δίκη και να τους οριστεί η πρέπουσα ποινή ή και ψυχολογική παρακολούθηση κατά τη γνώμη μου, κρίθηκαν από τον καθένα μας μισαλλόδοξα με αποτέλεσμα να φοβούνται να βγουν από το σπίτι τους. Τέτοια ήταν δε η επιβολή μένους που βγήκαν στα κανάλια συγγενείς τους για να ζητήσουν δημοσίως συγγνώμη.
Λέγεται πως είναι δείγμα πολιτισμού η διαχείριση των ανυπεράσπιστων όντων από τα πιο ισχυρά.
Είδα πολλάκις τίγρη να θηλάζει πίθηκο, που αποτελεί μέρος του διαιτολογίου της και άλλα τέτοια περιστατικά ανάμεσα στα άλογα, μη έχοντα ψυχή, ζώα.
Και παράλληλα, εμβρόντητη, πολλάκις διαπίστωσα την ισχύ που μετατρέπει τους πειθήνιους σε πιθανούς φονιάδες ανάμεσα στους ανθρώπους.
Καμία ελπίδα δεν υπάρχει για το είδος μας, για το έθνος μας, για το μέλλον μας αν δεν αποφασίσουμε να αναλύουμε με δική μας, κριτική σκέψη ό, τι μας παρουσιάζεται ως αληθές. Γιατί το φερόμενο ως αληθές, κατά τη γνώμη μου, είναι δήθεν και μισανθρωπικό σήμερα. Τι είναι αυτό φίλοι μου που σας έκανε να πείτε ότι είναι άξιοι κρεμάλας ή καρκίνου ή ξυλοδαρμού οι δύο «δράστες»; Τι είναι εκείνο που την ίδια ώρα σας έκανε να κωφεύετε, να εθελοτυφλείτε σε περιστατικά σαφώς χειρότερης βίας κατά ζώου; Τι υπερασπίζεστε φίλοι μου; Ποιον και πώς;
Υπάρχει ένα ρητό: Κανείς δε μπορεί να σε καβαλήσει αν δε σκύψεις πρώτα.
Μη σκύβετε φίλοι μου. Μην επιτρέπετε να σας χειραγωγούν και να σας υποκινούν.
Η αλήθεια απαιτεί ενασχόληση. Ασχοληθείτε.